ЗАДАЧЫ:
фарміраванне поўнай і дакладнай інфармацыі аб дзейнасці арганізацыі і яе маёмасным палажэнні, атрыманых даходах і панесеных расходах;
забеспячэнне арганізацыі фінансавага ўліку ў адпаведнасці з заканадаўствам Рэспублікі Беларусь;
ажыццяўленне кантролю:
за своечасовым і правільным афармленнем дакументаў і законнасцю аперацый якія ўчыняюцца;
за правільным і эканомным расходаваннем сродкаў у адпаведнасці з асігнаваннямі і іх мэтавым прызначэннем па зацверджаных каштарысах расходаў па бюджэце з улікам унесеных у іх ва ўстаноўленым парадку змяненняў;
за захаванасцю і рухам грашовых сродкаў, асноўных сродкаў, асобных прадметаў у складзе абаротных сродкаў і другіх матэрыяльных каштоўнасцей у месцах іх захоўвання і эксплуатацыі.
ФУНКЦЫІ:
робіць расход па артыкулах у адпаведнасці з выдзеленымі і атрыманымі асігнаваннямі;
ажыццяўляе разлікі з падсправаздачнымі асобамі;
ажыццяўляе налічэнне і выплату заработнай платы, дапамог;
ажыццяўляе ўлік паступлення і руху асноўных сродкаў і другіх матэрыяльных каштоўнасцей;
складае і ўзгадняе каштарысы расходаў на забяспечэнне Галоўнага ўпраўлення;
ажыццяўляе разлікова-касавыя аперацыі;
ажыццяўляе налічэнне і кантроль за пералік падаткаў і другіх выплат у дзяржаўны бюджэт;
праводзіць інвентарызацыю грашовых сродкаў, таварна-матэрыяльных каштоўнасцей;
ажыццяўляе фактычнае выкананне каштарыса на забяспечэнне Галоўнага ўпраўлення;
прадстаўляе зводную справаздачнасць Белстату, ІМПЗ, Фонду сацыяльнай абароны насельніцтва. Белдзяржстраху;
праводзіць інструктаж з матэрыяльна-адказнымі асобамі па пытаннях захаванасці каштоўнасцей;
аказвае метадычную дапамогу па пытаннях афармлення дакументаў па ўліку таварна-матэрыяльных каштоўнасцей па структурных падраздзяленнях Галоўнага ўпраўлення;
ажыццяўляе кантроль за мэтавым расходаваннем сродкаў на забяспечэнне Галоўнага ўпраўлення;
уносіць неабходныя змяненні ў каштарысы расходаў Галоўнага ўпраўлення і вядзе сістэматычны ўлік гэтых змяненняў;
абагульняе зводную перыядычную і гадавую справаздачнасць аб выкананні каштарысаў расходаў Галоўнага ўпраўлення;
падрыхтоўвае адказы на лісты і запыты па пытаннях, якія ўваходзяць у кампетэнцыю аддзела;
забяспечвае вядзенне справаводства ва ўстаноўленым парадку;
самастойна выбірае форму фінансавага, у тым ліку бухгалтарскага ўліку, правіла дакументавання аперацый, дакументаабароту, вядзенне рэгістраў уліку ў рамках, вызначаных дзеючым заканадаўствам;
не прымае да выканання і афармлення дакументы па аперацыях, якія парушаюць дзеючае заканадаўства;
ажыццяўляе падрыхтоўку сумесна са службай справаводства і матэрыяльна-тэхнічнага забеспячэння па камунальных і іншых паслугах пры заключэнні адпаведных дагавораў;
прымае ўдзел у распрацоўцы праектаў дагавораў арэнды (бязвыплатнага карыстання) маёмасцю, на пакрыццё камунальных, эксплуатацыйных паслуг;
вядзе сістэматызаваны ўлік і захоўванне дагавораў.
© Нацыянальны статыстычны камітэт Рэспублікі Беларусь. Пры выкарыстанні інфармацыі спасылка на Нацыянальны статыстычны камітэт Рэспублікі Беларусь з'яўляецца абавязковай.